Szlifierka kątowa W 9-115
Opis
-
Komfort pracy większy niż kiedykolwiek wcześniej: kompaktowa szlifierka kątowa z najmniejszym obwodem rękojeści w swojej klasie mocy gwarantuje perfekcyjną ergonomię.
-
Nowy, zgłoszony do opatentowania silnik Metabo Marathon to nawet 50% większy moment obrotowy i o 20% większa przeciążalność, a tym samym szybsze usuwanie materiału i dłuższa żywotność.
-
Możliwość zmiany położenia osłony bez użycia narzędzi, mocowanie uniemożliwiające obrócenie.
-
Mechaniczne sprzęgło przeciążeniowe Metabo S-automatic: w przypadku zablokowania tarczy minimalizuje zjawisko odrzutu do najniższego poziomu na rynku, zapewniając maksymalną ochronę użytkownika możliwość szybszego wznowienia pracy.
-
Zabezpieczenie przed ponownym uruchomieniem: zapobiega niezamierzonemu włączeniu po przywróceniu zasilania.
-
Obudowa przekładni montowana z możliwością obrotu co 90° dla osób leworęcznych lub do cięcia.
-
Szczotki powodujące automatyczne wyłączenie w przypadku nadmiernego zużycia chroni silnik.
W zależności od konfiguracji maszyna na zdjęciu może się różnić pod względem wyposażenia i szczegółów technicznych.
Zwróć uwagę na zakres dostawy i opis produktu.
W komplecie znajduje się tylko osprzęt wymieniony w zakresie dostawy.
Zakres dostawy:
-
Osłona
-
Kołnierz podporowy
-
Nakrętka z dwoma otworami
-
Rękojeść pomocnicza
-
Klucz dwutrzpieniowy
Parametry:
Średnica tarczy szlifierskiej: | 115mm |
Moc znamionowa: | 900W |
Moc oddawana: | 550W |
Prędkość obrotowa na biegu jałowym: | 10500/min |
Prędkość obrotowa pod obciążeniem: | 7500/min |
Moment obrotowy: | 2.5Nm |
Gwint wrzeciona: | M 14 |
Ciężar bez kabla: | 2.1kg |
Długość kabla: | 2.5m |
Wibracje
Szlifowanie powierzchni: | 4.9m/s2 |
Współczynnik niepewności pomiarowej K: | 1.5m/s2 |
Szlifowanie arkuszem szlifierskim: | 2.5m/s2 |
Współczynnik niepewności pomiarowej K: | 1.5m/s2 |
Emisja hałasu
Poziom ciśnienia dźwięku: | 93dB (A) |
Poziom mocy akustycznej (LwA): | 104dB (A) |
Współczynnik niepewności pomiarowej K: | 3dB (A) |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.